Ajutor pentru Chilia Buna Vestire din Schitul românesc Lacu

Binevoitorii care doresc să ajute financiar Chilia Buna Vestire, sunt rugați să depună ajutorul lor în următorul cont descris în Grecia în EURO:

AGRICULTURAL BANK OF GREECE
BIC: ABGRGRAA (SWIFT CODE)
AG. OROS BRANCH C.2362
A.C.C. : 439 01 001139 96
IBAN : GR19 0432 3620 0043 9010 0113 996
NAME: NTUTSESKU STEFANOS

IEROSCHIM. ȘTEFAN NUȚESCU
Schitul Lacu
P.O. Box 26, Karyes
63086 Sf. Munte Athos
GREECE
Tel. 0030 23770 23636

Toată nădejdea noastră spre tine o punem, Maica lui Dumnezeu, păzește-ne pe noi sub sfânt acoperământul tău.

sursa

Acest articol a fost publicat în Schitul Lacu. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

2 răspunsuri la Ajutor pentru Chilia Buna Vestire din Schitul românesc Lacu

  1. Părintele Mihail zice:

    Binecuvântați, Părinte Ștefan!

    Vă urez și eu spor duhovnicesc întru muulți și rodnici ani!

    Vă rog, Pater, trimiteți-mi și mie pe mail, rogu-vă, un calendar athonit, scanat sau fotografiat, unde să se vadă clar că duminica e prima zi a săptămânii.

    Cu cât mai repede, mai bine ar fi.

    Vă mulțămesc mult.

    Cu pace și voie bună.

    Părintele Mihail

  2. ciurba viorel gheorghe zice:

    cu toata stima pe care o am pentru tot ce este casa domnului apreciez ca primesc mereu vesti de la sf munte atos sant un om de rand si am nenumarate probleme am doi copii si amandoi sant bolnavi eu sant deasemenea bolnav si de curand am ramas si fara serviciu si in prezent am vandut ceva ce aveam pentru a putea razbate din lipsuri si a iesii din boli dar situatia nu se arata nici pe viitor pre buna fiinca stau intre niste oameni care eu zic ca din pricina lor ni se trage toate si as dorii chiar sa ne mutam intro alta localitate dar nimeni nu intra langa ei si de aceia spun ca cu toate problemele avem nevoie de niste rugaciuni cat se poate de exacte pt asa ceva eu din ce pot sa fac va pot trimite acum 100 ron un milion vechi si din cand in cand cate o mica suma neavand posibilitatea sa contribuii mult deocamdata dar sant un om de cuvant si cand voi avea posibilitatea voi trimiute si mai mult daca se poate asa cu scuzele mele de rigoare cu cine anume sa comunic prin email si daca pot sa pun banii in cont de la orice banca vas fi foarte recunoscator va multumesc

Lasă un răspuns

